28 Φεβ 2013

Ένα τραγούδι για τους φίλους μου


Многие несчастья приходят в мир недоразумений и вещи не сказал.
"Πολλές δυστυχίες έχουν έρθει στον κόσμο από παρεξηγήσεις και από πράγματα που δεν ειπώθηκαν".
                                                 Фёдор Михайлович Достоевский

Δεν είναι η καρδιά βιολί
χορδές δεν έχει και ψυχή
δεν έχει ρεπερτόριο
και φόρτε παλαμάκια
όχι δεν είναι κλαρινέτο
με τη γαρδένια στο ένα πέτο
ούτε χορδές έχει κι αυτό
μα μόνο καλαμάκια
δεν είναι η καρδιά κιθάρα
να τη χαϊδεύεις με καημό
και να μαγεύει τα κορίτσια
στα πράσινα παγκάκια

Δεν είταν ούτε βιολοντσέλο
χοντρή κυρία με καπέλο
χωρίς ρετσίνι και δοξάρι
θυμάται κάποιο παλικάρι

Αν είταν, βάλτε μου στουπί
στο άθυρό μου στόμα
που άλλα λέει κι άλλα νοεί
κι άλλα αποστηθίζει
απ' του θωράκου το άνοιγμα
κόκκινα περιστέρια
νυχταδερφέ και φίλε μου
παράπεσαν τ' αστέρια
δε μας προσμένει παρά μια
λακκούβα ανοιγμένη
πρώτος εγώ μετά εσύ
ακολουθούνε κι άλλοι
οι φίλοι μας στις ευτυχιές
και στην οδύνη φίλοι